marți, 10 februarie 2009

Seriozitatea ING

Iata ca a trecut o saptamana de cand trebuia sa particip la prezentarea unui nou produs ING... Trebuia sa particip, pentru ca nu am primit detaliile legate de prezentare (loc, ora, etc...)
Sambata trecuta am fost sunat de cineva de la ING ca sa imi spuna ce client important sunt, motiv pentru care voi primi de la ei un telefon mobil cu care pot sa fac plati la anumiti comercianti. Domnisoara cu care am vorbit a verificat adresa de mail pe care o am in baza lor de date, promitand ca imi trimite toate detaliile. Vazand ca nu primesc nimic, am sunat luni la ING, unde o voce blonda mi-a spus ca intr-adevar trebuie sa particip la promotie si ca imi va trimite ea toate detaliile... nici pana acum nu am primit vreun mesaj de la ING, desi am verificat si sectiunea SPAM.

4 comentarii:

  1. Ce imi place la ING este ca contactul clientului cu angajatul este diminuat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Diminuat, dar au si ei inconveniente... E adevarat ca e util sa nu mai stai la coada la depus bani, OP-uri, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eeeeh, baiat mare si iei de bune toate mesajele comerciale :)

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa 2 ani de colaborare cu ING , in baza unei pensii de tip Merit, m-am gandit sa-mi verific situatia contului. Concluzia a fost ca dupa ce am platit ING-ului 24 de milioane , aveam in cont exorbitanta suma de 13 milioane. Am inteles ca am bagat banii intr-o redutabila gaura neagra si am decis sa ma retrag. Ei bine, voi retrage 7 milioane, restul fiind comisioanele ING ! Calculele le faceti dumneavoastra. Excrocheria a fost facuta. Nu stiu daca ati remarcat, insa in urma colaborarii cu ING nu va ramine nici o hirtie semnata in original de un reprezentant ING ! Tot ce aveti sint niste semnaturi xeroxate ale unor directori ING. Adica cu o valoare juridica 0 (zero !).
    In rest, toate bune. Nu stiu daca am timpul si banii necesari unei lupte cu ING. Ma bucur ca m-am trezit acum si nu dupa 25 de ani.
    Bunul simt imi spune ca pe undeva e corect ca cine nu casca ochii sa caste punga. Este important insa sa demascam aceste excrocherii bine camuflate.
    Va stau la dispozitie pentru orice discutie. Pe curind
    P.S. Faza tare e ca la ultima intilnire cu agentul ING eu ma straduiam sa aflu ce trebuie sa fac ca sa-mi recuperez restul ala de bani, iar tipul incerca sa ma convinga sa-mi mai procur o pensie, o asigurare, ceva, orice !
    Adica eu pierd 17 milioane scurt, dintr-o miscare eleganta din rever, da' ar fi fain sa mai decartez cite ceva, asa ca sa nu-mi pierd indeminarea !

    RăspundețiȘtergere